ingen beskrivning

den helgen då jag har fått min lön ska jag till uppsala för att träffa my och vi ska ut och röja stan hoho. ska ta med mig alkoholic så vi kan föra innan och skivor till stackarn som är i uppsala utan musik =( jag lider med dig..
my har varit ute i kohagen så vi kommer ha det trevligt på dagarna där och niiiceeee på kvällarna. får hoppas att uppsala har sköna ställen som man har hört att det finns där.

min kära mor ringde mig nyss och frågade vilken hårfärg jag vill ha, klagade igår på att mitt hår såg grönt ut, så ikväll blir jag mörkbrun igen. åh så jag älskar min mamma. inte bara för nu men för att hon är så himla underbar, och hon har precis tatuerat sig igen, efter att självklart frågat om jag skulle tycka den var fin och det blev den =) min goa mammaaa my lovely friend <3

..fick en sen 18 års present också för sisådär 2 veckor sen, en drinkbok, skit fin! 1001 cocktails, hur man gör dom och sen är det fina bilder på hur dom ser ut också. läntar verkligen tills jag får egen lägenhet, ska ha bar och massa dricka så att man kan bjuda på något gott när folk kommer över. och så ska jag ha världens mysigaste vardagsrum..och sovrum,. ohhh vad jag vill inreda en lägenhet!! den skulle bli galet niceeeee,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0