bara för jag har fett tråkigt

Lovar du att vara ärlig?: mm
Du heter: Sia
Smeknamn: pooki haha
Låt just nu: Lutan Fyah - what we need
Om du röker: aa
Beroende av: cigg och mamma
Favoritkaraktär(er) i bok: älskar alla karaktärer i böcker för när jag läser bestämmer jaaag hur dom är annars muahah

Vem behöver du mest just nu:
mamma.. väntar på att hon ska komma hem med nya smaker te
Vad tror folk om dig: att jag har adhd eller liknande
Stämmer det: näää

Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: bryr mig inte om att imponera ngn
Hur imponerar man på dig: om man klarar av att stå på sina ben..
Brukar du skratta för dig själv? aaalltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "störa sias musik :D"
Vilken är din favoritmålning?: don't care about that
Vart bor du: sollentuna kommun
Trivs du där: hahahahahahahahahahahahaha

Äger du några converse: nej =)
Festar du mycket: blivit mer på senaste tiden
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis, kompis!
Är du allergisk mot något: näää

Har du haft sex idag: nope
Nästa mål i ditt liv: ..måste vara körkort
Hur svarar du i mobilen: oftast hallå men beror vem det är som ringer
Vem ringde du senast: mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kom ner och hämta kassar

Antal sömntimmar inatt: 5 typ
Sov du ensam: siii
Tycker du om din pappa: aa
Brukar du komma i tid: aa men oftast inte till skolan:/

När mår du bra: nästan alltid, men mest när jag lyssnar musik
När blev du fotad senast: idag
Vanligaste färg dina kläder: naturfärger typ
Vad tycker du om fötter: inget speciellt, att dom är smutsiga
Är du aktiv i skolan: im trying
Vem/vilka saknar du just nu: ingen speicell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0