wzuuupppp



det ser ju verkligen ut som att jag skelar på den här bilden haha .. aja sämsta jag försov mig idag till BF dagen, skansen. hade inte planer på att gå från första början men imorse när jag vaknade till vid kl 8 tänkte jag att jag ska tamejfan gå, så tänkte sova en timma till.. men vaknade dock inte förns nu.. och eftersom att hela BF var påväg hem igen då jag vaknat så var det ingen ide att åka.. hehe.....
natta är hemma nu!!! woohoooooo :D blir så glad när hon är det, även fast jag inte träffat henne än så känns det som en slags trygghet att hon är i närheten igen, bara 10 min ifrån mig. ska träffa henne idag iaf vare sig hon vill eller inte =) lovelove

Kommentarer
Postat av: Sandra

vart fan va du idag ? :O

du skulle fan vart i min grupp din fis :P istället fick ja va me elleonor och malin xP

2008-09-12 @ 16:45:35
URL: http://snuusan.blogg.se/
Postat av: Sia

det ståååår ju där vart jag var idag :D

det måste ha gått fort ;)

2008-09-12 @ 16:52:47
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0