a lot of CRAP

så var skolan igång igen och vi är nu dagar mindre till sommarlovet som närmar sig med stora kliv. veckorna flyger förbi, hinner inte ens reagera förns det är en ny månad igen. insåg idag hur brottom jag har egentligen med att fixa betyg och sånt. har sjukt mycket att tenta upp. datorkunskap (larvigt att jag fick IG, jag vet), matte A, matte B måste jag plugga om jag ska kunna bli det jag vill bli men var tvungen att ändra på min framtidsplan med tanke på att om det är kört på A fronten finns det ingen chans med B. Måste verkligen ta tag i svenska B också, har sjukt mycket grejer jag inte har lämnat in. jag ser de icke barn- och fritids ämnena som onödiga ämnen men jag måste ta och skärpa till mig!!

nog om det. denna vecka är skön iaf -
* måndag - lediga
* tisdag
- slutade 1 timme tidigare, inkl. 2 timmars hål som alltid
* onsdag - 12.30 - 15.00 istället för 08.10 - 16.00 (niceness)
* torsdag - lediga
* fredag - 8.40 nånting - 12.05

sedan blir det utgång på fredagen för att fira nathalie, kommer bli en skön kväll har jag på känn. även att bror min fyller hela 21 år. vill bara att det ska bli fredag. fan fan fan. har även historia prov då. sen prov i FSF (förskola, skola och fritidshem) nästa vecka. samt inlämningsuppgift i svenska tills på torsdag. idrotts arbete till idag. men ändå - en skön vecka. solen skiner, varför klaga?

jag är så glad att jag bytte linje så att jag får gå ett år extra i skolan. att jag slipper ta studenten i år. har redan panik inför studenten 2010, hur fan skulle jag gjort om jag hade tagit den nu? ska återgå till mitt tv tittande innan den nya dagen och nya problem imorn. peace

Kommentarer
Postat av: ems

babe, du behöver inte matte B för socionom =)

jag frågade syon ;'D

2009-04-16 @ 15:49:59
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0