allt om inget

har varit hemma idag från skolan, min hals och min kropp dödar mig. har ont, är öm och allmänt seg. tvingade mig ändå ut och gick en promenad med marris, skönt att få lite frisk luft. gick också till stinsen en liten stund, träffade på citty som var lite lustigt med tanke på varför hon var på stinsen hehe.

sitter här hemma nu och hör tvn låta hur högt som helst, min bror sitter nämligen i soffan och kollar på någon actionskit. vi är så olika.

jag är så röksugen nu så jag skulle kunna dö. vet inte vad jag ska ta mig till. får skriva av röksuget, sysselsätta mig med något i dom ca 2 minuter som röksuget är som värst. jag vill inte få cancer och jag vill inte dö för tidigt, vill inte få rynkor, grå hy, äckligt hår och naglar bara för någon jävla pinne som man suger i sig massa rök av, men som skulle vara såå gott nu.. det är egentligen stört att jag (och antagligen alla som är beroende) tyckte att det var gott att röka. man suger i sig massa skit, massa rök, luktar apa, stinker skit ur käften.. man vet att man dör av det men ändå gör man det? nu ska jag inte leka värsta jehova eller ngt bara för att jag inte rökt på 24 dagar, men jag fattar bara inte..

aja lukta som att ni ätit skit och dö om ni vill de PEACE =)

Kommentarer
Postat av: ems

sv; ja o kimp började bråka med malins assistent :p hon med kort hår. berättar mer sen<3

2009-04-01 @ 18:39:01
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0