do you love rastafari?

ibland bara ääälskar jag mitt jobb!! så sköna människor som jag jobbar med, känns helt underbart!!! har varit fast där nu i 15 månader, det längsta jag har jobbat på ett ställe.

ser fram emot helgen helt GALET! imorgon blir det utgång som sagt för att fira natta och jag skulle egentligen varit tvungen att kriga mig upp ur sängen lördag morgon för att gå till jobbet men min chef frågade om jag ville vara ledig så att jag kunde vila ut för en gångs skull, är inte det jätte snällt??? och så fyller brorsan år imorn också. eller om 1½ timme, busungen blir 21 år, känns helt stört. nyss var vi 8 och 10 år gamla och sprang runt och busplingade på dörrar och hade oss, nu är vi 19 och 21 och är påväg att bli ordentligt vuxna.. åren flyger förbi, förstår inte riktigt hur?

nu kom även mami hem från jobbet så ska gå och krama lite på henne sen plugga lite historia till provet imorn, kommer inte gå så bra.. historia är inget starkt ämne direkt men får försöka.. ciao!



något av det smartasta en människa har sagt. jag citerar Timbuktu :
"denna korta tid som vi har på den här planeten kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0