god morgon datanördar

grymma jag lyckas försova mig till historia provet idag för att jag satt uppe till kl 3 och pluggade till det. bara jag som ser ironin i det hela?

dagen blir fartfylld. det är inte farten som dödar, det är smällen. eller som vi cowboys brukar säga:
it's not the fart who kills, it's the smell!

måste glida iväg till sollentuna c för att fixa lite till brorsan samt köpa hårfärg, har tröttnat på mitt röda hår vill ha det svart svart SVART igen. saknar det som fan.



blir så glad av den här låten. se ut i det fina vädret - sol. lyssna på låten - sommarkänsla. båda tillsammans - LYCKA! jag älskar låtar som man blir glad av, gaahhh musik är mitt liv. om jag fick välja mellan blind och döv hade jag fanimej valt att vara blind. *ta i trä*

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0