it's a lovely day, just got paid


waaahhah skönaste bilden på mari. hon sov inget på hela natten och på dagen såg man henne Alltid sitta/stå/gå med ett sexpack Gin i handen. så fort det tog slut; ner till taxfreen igen.

jobb igen imorn, skulle vara ledig egentligen men min chef fick ngt ryck och ska åka till london imorn(?) så jag måste väl ställa upp för en gångs skull..

ikväll var jag mari kimp och natta på hägges och chillade lite, sen vidare hem till natta för att prata massa strunt och bara mysa. jag tror att jag har blivit pollenallergiker förresten.. så fort jag går utanför dörren blir jag övertäppt i näsan. knas.. nog om skit, ska sova snart så jag pallar med morgondagen. efter jobbet blir det en jävla massa tvättning och sen plugg för kung och foster. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0