jr kelly pumpas högt och bra

"if love so nice tell me why it hurt so bad, if love so nice tell me why im sad"

fuck vad jag hatar vad alkohol gör med kroppen. varje andetag är som 1 mils springande. fruktar torsdagen som fan, jag har ju en tendens att bli för full på kryssningar, mhmm. fast det roliga är att varken jag eller min omgivning märker att jag är så speciellt full, det är däremot dagen efter då jag undrar hur kvällen var med tanke på att jag inte minns någonting? fast tar dagen som den kommer, så torsdagen får bli som den är menad att bli - i believe in vad som händer var menat att hända.

ikväll orkar jag inte göra nåågonting, har inte masat mig upp från sängen en enda gång (om man bortser från då jag suttit vid datorn ca 20 min allt som allt) ska kanske gå promenad med mary jane och dajje om jag orkar klä på mig och gå ut i kylan.. dajje fyller ju då 19 år idag, ett stort grattis till en oviktig siffra!

nu är det dags för sängen igen och all skit som finns på tv, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0