just like a pill

älskar desperate houswives! dramatiken, haaha så roligt att skratta åt det. men man blir tragiskt nog helt inne i det också för den delen.. har pluggat i reklamerna och sådär, samt ett par timmar på det också, provet närmar sig. blev klar också med två inlämningsuppgifter, måste verkligen komma ihåg att ta med mig dom imorgon!!!

hatar verkligen när mamma jobbar natt. bror somnade för läänge sen, så jag har varit vaken helt ensam ett bra tag nu och jag skrämmer upp mig själv hela tiden. nu tillexempel, det har åkt förbi en bil utanför porten säkert 5 gånger och jag vet att det är samma bil för bromsarna gnisslar, och den bromsar ner hela tiden och kör sakta sakta förbi.. uhaa tänk om det är någon maffiaboss som ska lämna ett åsnehuvud vid min kudde???

måste sluta kolla på filmer.. alla slags filmer.. im geting crazyy

so.. SLEEP TIGHT allemans fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0