let love rock your life

helgen -

i fredags firade vi ju natta. åkte (självklart) till nivå och förade innan vi drog till.. viper.. har varit där en gång tidigare och då hade jag faktiskt roligt men denna gång, äh fyfan vad kefft det var! jag marris och natta stannade i inte ens en timme, vi drog därifrån vid halv 1 kanske? medan marica och kimp stannade kvar. jag säger då det, om jag ska ut nånstans tänker jag bara gå till dem bow eller andra ställen där de har DANCEHALL. folket som är på andra ställen är så tråkiga och seriösa, dom dansar endast för att se porriga ut, inte för att ha kul. USCH

i lördags åkte jag mary natta pogah till dajje och sen kom dajjes kusin martina o hennes pojkvän dit, med sig hade dom vattenpipa så vi chillade med den samtidigt som vi tittade på slumdog millionaire. riktigt bra film, kan galet rekomendera den!



idag var det jobb. fick sådan ångest! folk satt på uteserveringen o stekte medan jag slavade.. hatar att jobba när vädret är fint, plus att det blir en jävla massa folk på det.

imorgon är det skola igen. veckan kommer vara fylld av plugg. läxor ska va klart plus ett prov på torsdag, när ska detta ta slut?

nåväl, ska bort från datorn så att mamma kan sätta sig, ska själv kolla lite på tv tills jag blir tillräckligt trött för att röra mig mot sängen. logiskt eller inte, sov gott

Kommentarer
Postat av: natta

D.





^^

2009-04-20 @ 00:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0