little miss sunshine

är ett levande lik fan, den här kryssningen har tagit hårt på mig hahah. var jävligt roligt iaf, träffade på några grabbar som vi festade med förra kryssningen så dom festade vi med nu också, sen en jävla massa annat folk. träffade på basse från klassen haha, samt en jävla massa folk som jag inte visste ens skulle åka. men roligast var fan mewe dagen efter, han hade blivit kastad i fyllecell och på morgonen när vi gick till taxfreen satt han på en bänk och sov hahahha riktig luffare. någon hade tydligen tagit hans säng, stackarn.

vid 7-halv 8 var vi vid frukostbuffen och gamade, och jag kan inte sluta tänka på juicen jag drack där, det var något av det bästa jag har druckit namnam. sen upp till hytten, jag sov nog 2-3 timmar bara, vaknade och började hinka direekt. mari och pierre hade inte sovit ngt alls så gick upp till dom haha helt galet. drack sista ölen vid 8 igår kväll, var hemma vid kvart i 9, deckade stenhårt och sov till nu. har vaknat till ibland och mått fett kefft asså, men nu e de bättre.

fått skumma sms och okända människor som addat mig på facebook? jag borde inte vara tillåten att dricka alkohol... aja ska duscha och göra mig fräsch nu inför en dag på jobbet, sen blir det mys och film hemma hos citty. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0