my eyes are reed (8)

gårdagen var jätte mysig hos dajje med natta mari mathilda o pogah, jag sov kvar sen så jag och dajje låg och tittade på She's the man, och jag var helt inne i filmen och tyckte att den var jätte rolig för jag var så övertrött, har aldrig gillat såna där filmer men nu var den rolig haha. köpte också en ny mobil igår, minneskort på 2 gig och självklart ett par sjyssta hörlurar till,
dom man får med är så keffa =)

hemma nu och ska plugga till provet på torsdag men min kära mor har städat undan mina skolgrejer på ngt helt otroligt omöjligt ställe och hon vägrar svara på telefonen jag får panik???????? AAAAAAJAAA IAALLAFALL!!

se så fin den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0