så var det dags ännu en gång

ännu en dag. får ångest när det är fint väder men jag sitter inne. ska nog gå ut på balkongen och försöka få lite färg fast det är inte lika kul att sitta ute längre när jag inte röker.. lyxproblem

idag är det kryssningsdags då, är så otaggad så det finns inte. men försöker peppa mig själv och tänka glada tankar att det kommer kännas heeelt rätt när vi vart nere vid taxfreen o hämtat upp dricka, kopplat in högtalarna och börjat pumpa tung musik och när vi träffat alla godingar. uhu nu pirrade det till lite, det kommer bli tungt!

nu måste jag packa ner högtalare, ipod, ipodladdare så jag INTE glömmer det, då mördar jag mig själv. kvällens viktigaste - min musik!

hoppas alla får en skön lill-lördag, och för resten: jag kommer festa för 30 pers så känn det!



Kommentarer
Postat av: Cheyenne

du har fan den enda vettiga bloggen med patiskt as skit fitt bra musik smaaaaaaaaak ! :D

2009-04-30 @ 18:31:28
URL: http://svartsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0