sun is shining, niceneesss

helt Gryyymt väder ute!! slutade skolan idag vid 09.30, gick sen till väsby c och köpte presenter till carro, sen rullade hemåt. väl hemma la jag i en ny röd färg så det inte ska se så fuckat ut som de såg ut innan o nu ser det myycket bättre ut! tog en promenad med bror till sollentuna, därifrån vidare till kista. drog en vända på systemet, gick och käkade sen åkte hem igen. nu laddar jag inför kvällen, ska om ett tag till natta och dricka lite sen på äventyr!

imorgon blir det middag hos carro, sen utgång för alla utom mig och nog kimberly? vi är dom fattiga jävlarna denna helg plus att jag ska upp tidigt på söndag och jobba. sen måste jag vila inför Kryssningen på onsdag!!

aja hoppas alla får en skön vårkväll, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0