the cruise of hell

det har tydligen stått väldigt mycket om att kryssningen som jag var på var en riktig bråkkryssning? plus att andra av mina vänner som var där som jag inte åkte dit med sa att det var bråk överallt vart man än tittade - jag såg ingenting? förutom på tunnelbanan då hela vagnen fick flipp samtidigt och kastade sig på varandra. folk. DN

igår iaf blev det chill på hägges med "farmor" och "farfar", jack och mari tills att natta kom då jag och mari åkte med henne till stinsvillan bara för att ta något att dricka. träffade väldigt mycket folk där man kände och musiken var verkligen för hög, fick fett ont i huvudet iaf, och jag är inte den som brukar klaga på hög musik men om det är karaoke som det var igår så är det tillåtet.

ska glida till jobbet nu iaf, jalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0