wawaweeewaa

i torsdags efter jobbet åkte jag till dajje där pogah natta o mary var o softade, gled sedan hem till mary med henne där jag sov kvar (ledig från skolan i fredags) på dagen drog vi till stinsen och jag köpte lite nice grejer, gick förbi mig o hämtade lite grejer sen drog vidare till mary där vi fixade oss å sen drog vi uuuuuuuuuut. hade gaalet roligt faktiskt, roligaste på länge. dansade bort aaallt mitt smink och det är så niiceee!! det är ett tecken på att man har haft kul när allt smink är borta framåt morgonkvisten

igår mötte jag upp bana i stan, drog till nivå o sen mötte upp några andra o sen till väsby på den keffaste lokal festen jag nånsin har varit på. drog till mina bröder istället där jag och ena brorsan satt och drack öl och pratade fram till 4 på morgonen. sen imorse blev jag väckt med en örfil av kära bror, jag frågar vad troru att du håller på med? han svarar glatt: var glad att du inte är en kille för isåfall hade du fått en lårkaka! quee??

åkte skakis till jobbet och har varit där hela dagen, skit stressigt. var tvungen att ta en cigg.. SKÄMMS PÅ MIG! aja ska kolla på tv nu tills det är läggdags, ciao

Kommentarer
Postat av: M L I

SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! :(

2009-04-27 @ 09:03:55
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0