babylon brinner

sitter i min sköna soffa här hemma och njuter av ensamheten. känns allt lite tomt utan min rumskamrat men det är även skönt att vara ensam. och jag åker snart iväg ändå och då kommer jag att vara omringad av människor så passar på.

imorgon har jag väldigt mycket att göra. mormor fyller år så vi ska dit på middag. innan det måste jag hinna åka till rusta för att köpa pressening och stolar till URF, åka till väsby centrum för att göra av med presentkortet på Now, ta en vända förbi systemet för att köpa öl med till festivalen, vidare sen till en polare för att köpa vodka som vi också ska ta med och nånstans där emellan ska jag även träffa Grynet, vilket jag ser mest fram emot! min söta lilla vän som snart föder, 52 dagar kvar, och hon har blivit jätte stor fast har inte träffat henne på aldelles för länge!! borde sova snart så jag orkar med min stressfyllda dag imorgon.. fast kommer kännas skönt när allt väl är klart så har jag hela tisdagen på mig att ta det lugnt och sova så att jag är utvilad till på onsdag då det drar igång!


my sääzy gals and me en natt på stan!

känns som att jag har massor som jag vill skriva om, saker som jag vill få ur mig men jag känner inte riktigt att jag vill skriva allt "on my mind" då jag vet att ovälkommet folk läser min blogg.. damdamdaaam. nåväl, en vacker dag ska jag starta en blogg som ingen kommer att få reda på som kommer vara där endast för mig och mina tankar.


slänger in den här låten ännu en gång just för att den är omöjlig att tröttna på och för att jag ska lägga mig och lyssna på musik innan jag sover gott, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0