för att jag är så jävla mobbad

Jag har insett att min senaste kyss: var ganska spontan
Jag pratar: oavbrutet tills någon ber mig hålla käften
Jag avskyr när folk: ljuger och beter sig som snorungar
Min bästa vän är: min andra halva
Kärlek är: viktigt bland människor
När jag borstar tänderna: känner jag mig fräsch
När jag lagar mat: är jag hungrig
Jag tänder på: avslappnade killar som har fina ögon *dreggel*

Jag är rädd för: det oförklarliga
Den värsta känslan är: att ha ångest
Den bästa känslan är: när man lyssnar på bra musik och njuter av livet
Jag är bäst på: att få kontakt med människor
Jag är sämst på: att vakna när väckarklockan ringer
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel
Min mobiltelefon är: fylld med musik
När jag vaknar på morgonen: gör jag kaffe och tar en cigg, sen frukost
Just nu tänker jag på att: jag måste gå och möta mary J

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

komik, satt precis och gjorde listan när jag gick in här. hihi hoho.

2009-08-02 @ 16:52:34
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0