för det är bara och endast kärlek!

Så roligt, bilderna från Uppsala verkar aldrig ta slut så jag får mig ett gott skratt varje gång jag loggar in på Facebook. Men det tar på krafterna att kolla på bilder hela tiden, saknar mer och mer ju fler bilder jag ser. Nu är jag tillbaka där jag var för ett år sen, då jag började räkna dagarna till nästa festival.. fuck, 1 år kvar.. längtar mer dit än till studenten. Peace






Haha så sjukt slitet! Och på bilden nedanför ser man en klump i vårat förstörda tält och den klumpen är jag första kvällen HAHA jag hade tydligen (inget minne av detta) krypit in i tältet och sovit där tills det blev för varmt då jag gick ut och la mig på tältet istället, och där var det mycket bekvämt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0