förlänger fransarna upp till 70%

Yo yo yoo! Kom hem från jobbet för ett tag sen, älskade mor hämtade mig från jobbet och körde mig hem till lägenheten där Jasmine satt i porten då hon inte hade några nycklar, haha sötnos. Fick ett nytt stort täcke av mamma, ett dubbeltäcke och det är såå skönt. Och det märks verkligen hur mycket kära mamma saknar mig där hemma sen jag flyttade hemifrån, gulle.

Imorgon blir det jobb sen utgång med TJEJERNA!
Självklart blir det först nivå
(hur pinsamt det än är att alltid häcka där) sen blir det antagligen dem bow, som vanligt. Men vi får se vilket mode vi är på imorgon, det är svårt att avgöra vart man ska efter förandet. Och jag kommer få nattligt besök igen av Alicia, då jag förstår att hon inte pallar åka till Södertälje efter varje gång man varit ute i stan. Hon sov här också i tisdags då vi + Mary J kollade på Twilight, och jag är ledsen men fyfan, den var inte alls speciellt bra? Den var verkligen inte märkvärdig, förstår inte detta eviga tjat om den j*vla filmen. Plus att han var inte snygg nånstans, låt mig bara skratta åt hans bleka nuna!



Nu ska jag ta mig en godnatt cigg innan jag kryper i säng, längtar till mitt nya fina täcke. Slängde även in en sääzy bild på Alicia, MJ and mee som ni kan njuta av hahah peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0