första dagen i trean förfan

Sitter här med min havregrynsgröt och känner ångesten. Om lite mer än en timme kommer jag sitta i skolan.. Fyfan! Jag vill inte, jag vill verkligen inte! Alla andra år har jag tyckt att det varit skönt att börja skolan igen men jag känner att jag inte har gjort tillräckligt mycket den här sommaren, plus att solen inte har varit framme tillräckligt mycket så det känns inte som att jag kan säga hejdå..

Wellwell, efter plugget blir det jobb och det gillar jag =) Trivs verkligen på jobbet nu och det känns helt undebart. Plus att Alicia kommer vara där när jag kommer så det är NICE! Jaja måste få i mig min frukost nu innan jag klär på mig, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0