jag tvingar dig inte att läsa

Yoo you internetpeople.

Chillar här hemma med Natta Mary & Kimberly. helgen har varit lugn med mys hos Mathilda med vin och mat, samt filmkväll och massor med jobb. men det är skönt, skolan börjar snart och då tar man verkligen vara på helgerna så jag känner ingen brådska.

Har verkligen inget att skriva, kände bara för att visa att jag lever. eller något...

& jag vill verkligen tillbaka till Uppsala! saknar alla människor, all musik och basens slag som dunkar i marken. men här ligger jag, med bra musik i högtalarna och bra vänner omkring mig så jag är nöjd, heelt nöjd! skulle dock inte klaga på något live-uppträdande direkt i hemmet..

sleep tight, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0