only four days to go

var ute igår och dansade, som vanligt, hade det nice. hela sollentuna var på plats, återigen som vanligt. blev lite rund om fötterna och tappade bort mina vänner ett stort antal gånger under kvällen, stod mest ensam och dansade men det är det som är underbart. jag avskyr att gå ut med folk som måste sitta som plåster på en hela tiden, därför älskar jag att gå ut med mina tjejer för vi behöver inte vara med varanda hela tiden, vi glider runt bäst vi vill. fast kände mig lite ensam igår då mitt sällskap försvann i sisådär 40 minuter och tillslut tröttnade jag och slängde iväg ett lite småkyligt sms till mary J, haha.

snart ska jag och mary till stinsen, kände att jag vill bränna bort mina presentkort på sammanlagt 1500 som jag fick i present. så skönt att äntligen få köpa lite nya kläder, har inte kunnat göra det på ett tag och speciellt inte nu när jag måste räkna in toapapper och sånt shit i min ekonomi.

& min roomie och hennes vän åkte precis iväg till Kroatien så jag är ensam i en vecka - eller fram till på onsdag då det är dags för uppsala reggae festival! tiden har gått så sjukt fort! minns när förra festivalen slutade, har i princip räknat dagarna till nästa. jag vill leva där, jag vill bo där, jag älskar människorna där! det finns så mycket kärlek och folket där har en sådan respekt för varandra. varför kan inte Sverige vara ett varmare, och då menar jag kärleksfullare, land? man får snea blickar om man sätter sig bredvid någon på tåget. "varför sätter du dig här, det finns faktiskt lediga platser längre bort". men nu ska vi inte vara såna, för om 4 dagar kommer jag att må som allra bäst, ni kommer se mig flyga bland molnen. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0