so much trouble in the world

Sitter i skolan och ska göra en broschyr om synskador i Människor i behov av stöd. Och jag hittar verkligen ingenting på internet, så om någon av mina läsare är blind kan du skriva en kommentar om hur det är. hahah ..

Idag ska jag hämta mina pengar!! Fast kommer inte få så mycket denna månad då jag var ledig blandannat när vi var i Uppsala, så har inte haft så mycket tid över till att jobba. Men kommer ialla fall ha pengar över att köpa frukost till hemmet, det är minsann på tiden!



Hahaha, från i fredags när vi var ute. Vi skulle posa på bild och det gick lite snett då alla var skitpackade så Alicia ramlade på marken då jag tappade balansen och i princip satte mig på henne, så vakten kom skit arg och hjälpte henne upp. Fyfan vad jag skratta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHHA älskling.

Någon uteliggare skulle nog bli glad för den :D

2009-08-27 @ 22:23:58
Postat av: M L I

Glömde skriva att inlägget innan va från mig,

fast ja tror du fattade :D

2009-08-27 @ 22:24:37
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0