tillbaka till verkligheten del1

Har varit och jobbat idag efter skolan och skolan gick tråkigt. Helt allvarligt, jag hade värsta ångestklumpen i magen hela dagen. Vill verkligen inte.. och jag vill verkligen inte att det ska vara så många småbarn som det är nu.. Fan! Fast blev överlycklig av att träffa alla i klassen som jag gillar!

Efter skolan åkte jag som sagt och jobbade och då lös jag också upp när Alicia stod där och torkade borden haha! Så grymt roligt att hon har börjat jobba där!! Pratar med henne nu på msn och istället för att sakna Uppsala har vi bestämt oss för att längta till Dembow kryssningen i november. Det är mycket närmre dit och då kan man hålla humöret uppe när man har något bra framför sig.

Nu ska jag göra te och ta mig en cigg innan jag lägger mig i soffan och chillar hårt i väntan på min trötthet. börjar 08.30 imorgon och slutar 17.00... skjut mig baklänges


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0