utgång och URF reunion

Har haft världens skönaste helg! I fredags var jag Mariana och Alicia ute. Vi drog först till Nivå sen gled vi vidare till Dembow, där vi hookade med Patu, och Jose från ingenstans. Hade riktigt roligt och måånga bilder kommer komma upp... samt fimer när vi dansar haha ska bli väldigt roligt att se. Sen åkte jag och Alicia hem till mig och hon tjatade på om att hon ville se Bambi, så jag sätter på den filmen och det hinner gå 2 sekunder av filmen sen hör jag hur hon sover haha så vi såg den på morgonen istället..

..sen kom Mariana till mig på lördan, sen när jag och A var klara rullade vi till Sollentuna, hämtade dricka, köpte utblandning, sen vidare till Rålis där vi drack och hade riktigt roligt tillsammans med Charly, Emilio, Angelica, Franca, Claudio, Marcelo och någon snubbe till. Det kändes verkligen som att vi var i Uppsala igen. Pratade minnen därifrån, saknade, längtade till nästa år. Aaaawhh jag blir så glad av dom här människorna! Dom är helt underbara! Folket drog vidare till k2, där tydligen ingen kom in utom 3 av dom då alla andra var för fulla eller hade för mycket attityd? Aja, jag åkte hem och sov i alla fall, så jag hade det nice haha.
Vi chillare, innan alla var på plats

Dessa underbara människor


& tro mig, det kommer komma massor med bilder framöver från helgen som har varit. Jag såg säkert 15 olika kameror allt som allt denna helg. Nu ska jag sätta på nån film då det bara är skit på TV, njuta av min lediga dag sen laga fett god mat! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0