what will it take my love

Gjorde den här för ett tag sen men känner för att driva tiden lite i väntan på att min mat ska bli klar. Och vissa saker kanske har förändrats.. hmm a game for me only

OM DIG:
Du heter? Sia Braa
Du är född? 30 juli
Du bor? Sollentuna kommun

Du gillar? Saker/människor som gör mig glad
Du älskar? Min familj, mina vänner, musik och människor i allmänhet
Du hatar? Svaga människor, folk som hatar föör mycket, skitsnack & Falskhet.


SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Har mp3 i min mobil så mobilen. Fast musiken är det viktigaste.
Myskväll eller festkväll? Beror helt på vilket humör och med vem/vilka
Tjejkompisar eller killkompisar? Blandat. Kan vara skönt att umgås mer med killar för att slippa skitsnack, fast mina tjejer snackar inte skit då man sorterat bort skitsnackarna!
Krulligt eller platt hår? Jag vill ha krulligt..
Långt eller kort hår? Långt hår är fiiiint

FRAMTID:
Hur många barn? 2 eller 3
Namn? Tänker inte dela med mig av mina fina namn.. + har inte killen en talan om saken?
Gifta dig? Nej!
Arbeta? Behandlingsassistent
Bo vart? Fortfarande i Stockholm. Efter att ha pluggat i en annan stad kommer jag nog sakna fina stora Stockholm.

FAVORIT:
Låt? Just nu: Serani - No games 
Person(er): Mina vänner och min mamma/bröder.
Dag? Så länge jag är på bra humör så struntar jag i vilket
Kläder? Kläder efter väder. Eller humör.. that's the way ahaa ahaa i like it!
Musik? Reggaeee, dancehaall and some hiphop! Mest reggae
Mat? Sushi!! Fast just nu väntar jag på att min goda kyckling ska bli klar. Mums!

DIN DATOR:
Hur många ikoner har du på skrivbordet?  5
Hur många är online på din msn?  15
Vart står din dator? Framför mig
Har du Bilddagboken? Nej
Har du Facebook?  Ja
Har du Playahead? Nej
Hur många bilder? Tror verkligen inte att jag orkar räkna ut det oändliga..


Kommentarer
Postat av: M L I

miss you!!!

2009-08-17 @ 15:03:26
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0