kan vi inte spola tillbaka tiden 1½ vecka?

Kom hem precis efter en runda i stora stan med Alicia. Fixade in henne på mitt jobb, hon börjar provjobba redan imorgon! Så himla roligt att träffa henne, vi började direekt prata minnen från Uppsala och insåg ganska fort att det bara var en vecka sen vi kom hem?? Helt stört vad tiden går sakta när man saknar något.

Iallafall, imorgon börjar allvaret igen. Ska jobba också efter skolan men det är nice, tjäna lite pengar sådär så att jag har råd att gå ut nästa helg med tjejerna för att fira att Mathilda fyllt 18!

På fredag är det dags för URF-reunion! Känner redan hur jag saknar alla! Jag saknar att vara runt alla härliga människor, att skratta dygnet runt och att dricka öl tillsammans och snacka en massa skit. Shit vilka samtalsämnen vi hade i Uppsala. Vi pratade om precis allt!! Tänk att vara med massa killar och tjejer 5 dagar i rad, dygnet runt, förstå vilka disskussioner det blir haha! Snart är det dags för dom igen =)









& alla små bilder går självklart att klicka på så att de blir större.

Och så måste jag bara lägga ett: FAAAN jag vill verkligen tillbaka!! Ta mig tillbaka i tiden nununu!!!


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Nästa år följer jag fan med :P

2009-08-18 @ 14:46:33
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeh det var en soft vecka.

2010-03-22 @ 17:43:28
URL: http://jumpforjah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0