Uppsala is the shitiest shit!

kom hem igår från festivalen, sovit nu i 17 timmar så mår någorlunda bra igen, förutom min röst! och mitt ansikte, bränt sönder mig haha, det tar på huden att sitta ute från klockan 9 på morgonen till 5 nästa morgon.

festivalen var BÄÄSTAAA!!! den var lätt bättre än förra årets, så NICE!! TOK , Kymani marley, Collie Buddz vad grymma dom vaar!! Ziggi, Lutan Fyah, Hoffmaestro (även fast jag bara lyssnade några låtar av dom då jag höll på att somna ståendes, sjukt slitet) alla alla, tunga artister i år!

har haft så sjukt roligt, träffat underbara människor. fördelen med att campa 10 pers tillsammans är att alla känner någon som känner någon osv så alla chillade vid vårat camp och hade det nicee.



ja man va heeelt, shit jag vill bara TILLBAKAAA!!! efter att jag sovit mina timmar är jag återigen taggad, ta mig tillbaka till i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0