we need some understanding

toodaaay... ska jag åka till rotan o möta sannaa som är hemma från spanien och sen klockan 4 börjar jag jobba. det känns rätt okej för nu är jag helt utvilad. 17 timmar natten till igår, sen 10 timmar natten till idag. har tagit igen all förlorad sömn nu, ready to go again!!

är så himla glad att jag blev brun på URF, hoho men vill verkligen att solen ska kika fram igen så att man kan behålla brunheten, eller rödheten.. i mitt ansikte.. eheheh..

jag förstår inte hur jag kan vara så kär i en låt!! jag har haft den på repeat säkert 20 gånger redan och jag har bara varit vaken i en timme. serani - no games <3 (har den i ett inlägg jätte lite längre ner) ååhhh jag vet inte om jag blir glad eller deprimerad av låten haha knas. den kommer iaf vara vinterns stora depplåt!


aja nu måste jag klä på mig så jag hinner med tåget, ciaoooo



det var allt ett par hårda dagar...

Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

taaack :D

2009-08-11 @ 17:24:02
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0