we're living on a prayer

jobbade igår och dom har ett helt nytt koncept nu med sallad, tacos, burritos, wraps, potatissallad - aaallt!! och salladerna plockar vi själva efter deras behov, riktigt frääscht fast känner hur lite jag kan, och med ny kassa och allt. fast börjar redan lära mig efter första dan så efter att ha jobbat idag också kommer jag nog kunna det mesta!

Sanna och Mary kom till mitt jobb och käkade precis innan jag slutade så efter det drog vi till kungsan där det var ung08 med bara massa 14 åringar, fast jag hade fett kul!! Ison och Fille & Junior Natural uppträdde! tyckte väldigt synd om Jr Natural att precis ha kommit hem efter uppträdande på reggae festivalen och uppträda till det där.. youths don't know good music! han tillägnade en av sina låtar till URF, då blev jag glaad!!



efter det drog jag Sanna och hennes killkompis till nivå där vi satt och drack lite och hade det allmänt nice. sen rullade vidare hem. ikväll uppträder DanJah, och jag vill verkligen se honom så funderar på att dra dit, fast efter jobbet ska jag annars till Sanna och chilla med en bra film och massa mys.



- i Uppsala, jag och Alicia gick långa vägen till Willys och köpte en prinsesstårta för att fira våra födelsedagar! alla var deckade utom vi så vi käkade halva tårtan och mådde bra! värsta fyllekäket haha. fuck, jag vill verkligen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0