den sjukaste kvällen jag varit med om

Okej.. Det här är det sjukaste jag har varit med om! Igår var vi på Ziggi och Maikal X som uppträdde på Kägelbanan, där även Million Stylez oväntat uppträdde. Efter konserten och allt så blir det som en vanlig klubb där, och Ziggi(!!) står lutat mot väggen o chillar. Helnöjda börjar vi prata med honom, ta bilder och sådär. Sen frågar han om Mariana vill följa med på efterfest, så vi, Alicia, Mariana, Sanna, Therese, osv går backstage med dom (där det första jag gör är att välta ut en red stripe) och sedan när vi blir "utskickade" av vakterna därifrån för att dom ska stänga så följer vi med till deras hotell. Så vi chillar där och lyssnar på musik, softarrr och lyssnar när nån snubbe intervjuar dom.

En helt jävla sjuk kväll! Så himla stört, fuck alltså. Innan vi kom på plats fantiserade vi om att vi skulle bli medbjudna på efterfest och grejer, och vad händer? JO DET! Maadneeeesss!!!! ..och så hände på plats något heelt sjukt som jag inte kommer skriva här för att ta hänsyn till en viss person;) Flippat!

Bilder kommer självklart komma upp (så fort Therese har laddat upp bilderna).

Och så slänger jag även in två låtar med den grymma Ziggi, fuck vad fin han är!


Och en med Maikal X:


Kommentarer
Postat av: Viktoria

nej vad coolt! :D

2009-12-20 @ 10:49:37
URL: http://viktoriaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0