god jul for fuck sake

Fick mig tunga presenter detta år! Cash så jag kan överleva, en skön morgonrock som jag bostavligt talat kommer att leva i, Uppsala reggae festival biljett (i år igen, tack mamma <3), en underbart doftande duschcreme, väckarklocka som det flyger iväg en propeller på som man måste upp och leta efter och sätta tillbaka för att det ska sluta låta (exakt vad jag behöver som är så extremt morgontrött och vanligtvis stänger av klockan i sömnen), samt silikondroppar och annat smått & gott.

Så jag önskar er alla en god jul. Snart blir det en promenad till Johanna där hon och jag ska fira våran egna jul med lite alkohol och mys!

Kommentarer
Postat av: M L I

HAHAH fan vad häftig väckarklocka :o en sån skulle jag också behöva!



Godjul babe <3

2009-12-25 @ 00:52:22
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0