it's all about living your Own life!

Från oss alla, till er alla - en riktigt fet låt!


Kände väl att nu är det dags att skriva något här, ett ytterligare bevis på att jag lever. Så, whats up? Jag har jullov men njuter inte ett dugg, är arbetslös numera så känner hur det kryper i kroppen men det positiva av det är att jag nu har tagit mig entimmespromenader varje dag, så motionen har jag hållt uppe.

Invigde lovet med utgång i fredags, i lördags var det en bakisdag hemma hos mig med Mathilda och Mariana då vi laddade på med pasta carbonara, chips & dip, ost & kex och till det: cola. Tur att man inte är bakis varje dag för då hade jag bokstavligen rullat fram.

Sen har jag enbart promenerat, softat hårt och i måndags Kista med Alicia, då hon köpte julklappar och jag suktade efter nya kläder men hade dock en tom plånbok då jag inte har någon inkomst längre.. Förutom studiebidraget: 1050 kronor, och jag som är van vid att röra mig med 5-6000? Im a survivor! Haha dessa jävla lyxproblem..

Igår blev det lite mys och pepparkaksbakande i Jasmines fina lägenhet. Då hon varken hade kavel eller pepparkaksformer fick vi använda oss av våran underbara fantasi. En plastrulle blev en kavel, och pizzadelare, knivar, glas och sugrör blev pepparkaksformer.

Och imorgon är det julafton.. Tackar gör jag att det finns snö och mamma som julpyntar här hemma annars har jag tappat känslan helt. Allt var bättre förr, då man var liten och såg fram emot allt. Det jag ser fram emot nu är att spendera tid med familjen och äta god mat - inte fasiken bryr jag mig om julklapparna, tycker nästan bättre om att ge än att få, även fast jag och bror har kommit överens om att inte ge något till varandra då vi båda sitter utan jobb.. Men men, vi firar jul två gånger till innan 2012 så vi hinner allt!

Nu ska jag dra tummen ur arslet och ge mig ut i snön på en promenad tillsammans med MIG och min MUSIK! En bättre kombination finns inte. Men innan det.. Lite bilder från Ziggi, fredags, måndags, och mina och Jas fina pepparkakor! Peace.




Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

hahaha aaa jag vet :( haha pinsamt..



God jul älskling :D

2009-12-24 @ 00:37:43
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0