that sweet gurusound



Länge leve helgen! Tills den tar slut på söndagen.. Festade rejält i fredags, igår bara heelt chill i Flempan i Jessicas nya lägenhet, tv tittande och livsnjutning. Idag, vaknade, gjorde några mattetal inför tentan, sen degat hemma, håller på att bli sjuk.
Imorgon - börjar 11.45 egentligen, men måste till skolan 7.45 då kära Per-Arne har ställt upp på att ha mattelektioner med mig och Kimberly så att vi ska klara av mattetentan sådär efter 2½ år.. Snällt av honom.

Ska dra i mig en cigg i mina hostiga lungor innan jag återgår till att lyssna musik, kommer nog somna tidigt idag fast försöker vara vaken till Paradise Hotel. Jaa jag följer det(!!!!) haha. Peace out friends and all of you haters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0