Bob Marley's celebration party!

mysgos på praktiken. tycker om ungarna och ungdomarna här mer och mer för varje dag, dom är så goa. även de allra kaxigaste tuffingarna blir som små teddybjörnar när man pratar med dom ensam. synd bara att dom ska köra den där hårda stilen och tror att dom får någon slags respekt för det, men men dom är ju inte äldre än 15-16 trots allt, nån dag lär dom sig.

och imorgon är det dags,
Turbulence & Cocoa Tea


så mycket jag har längtat! jag hoppas och vet att det kommer bli en tung kväll med massa bra musik och sköna människor, mina förväntningar är höga!

på lördag blir det även utgång med the ladies, ut och dansa och bara ha roligt, var ett tag sen man var med alla gamla och nya vänner, så det kommer också bli riktigt nice! hoppas alla får en lika skön helg som jag kommer få =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0