nuttin no go so again

aaahh... lugnt och skönt på praktiken.. inte en kotte här nu på fritidsgården. alla från högstadiet slutade för en timme sen så de har åkt hem för dan.. underbaaart!

jag älskar youtube! ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! vad hade jag gjort utan den härliga sidan??? INGENTING. jag och mary försökte ladda ner dangerous minds (farliga sinnen) igår, den tunga filmen från 1995 som jag inte har sett på säkert 7 år, men det funkade ju inte så vi kollade på youtube och självklart(!) fanns den där! i loooooove it!!!!!!


väntar på luuunch, korv strågranoff, hahahah vet fan inte hur det stavas? hahaha vad roligt det ser ut.. aja gott ska det bli iaf.. sen kaffe och en cigg för att lugna nerverna.. har bara jobbat i en timme och det första jag fick göra när jag kom hit var att slänga ut ett gäng odrägliga och respektlösa ungdomar. men nu är det peaacefull.. ha en bra dag kära människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0