ointressant så man dör

sitter hos nattis nu som ligger i sängen och zappar bland all skit på tv. väntar på att kära mathilda ska komma hit också. snart ska jag hem och äta middag med mor och bror, "alla hjärtans dag middag". pah vilken S K I T ! har inte orkat pallra mitt arsle hem än, vaknade runt halv 3 typ, har inte sovit så länge sen jullovet så det kändes väldigt konstigt..

igår var nice, disco på fritidsgården men jag stod mest i kassan bara till cafet, orkade inte riktigt gå runt där.. tiden gick fort.. sen åkte jag och natta upp till edsberg och var med roni och de, och jag och nat hade iaf fett kul för oss själva hohoho.. sen åkte vi hem, käääkade, sov.

idag ska vi träffa några av tjejorna och mysa, dom ska dricka, jag ska vila. alla hjärtans dag är inget att fira, det finns ingen sån dag. den har aldrig funnits, ni bara inbillar er. T H A T ' S R I G H T !

byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0