den första i första

så var det den 1 januari 2009? det känns bara för konstigt med ett nytt år såhär fort, tiden bara går, hann inte ens vänja mig vid att det var 2008 innan det blev 2009

gårdagen vart iaf lyckad! middag hos amanda till en början, hennes pappa hade värsta festmåltiden. började med hummer, räkor, king crab och efter det blev det oxfilé, klyftpotatis, bearnaisesås och grekisk sallad. även en efterrätt serverades, något lyx med vitchoklad och hallon över. efter middagen rörde vi oss mot tåget, mötte upp selua, maja och compani i stan, hade tänkt åka till slussen för att se fyverkerierna men slussen var avstängd just för att minska kaos..

så, vi och hälften av alla stockholmsbor åkte istället till kungsträdgården, och när vi skulle upp för den långa rulltrappan, och då menar jag LÅNG, tröck någon jävel på nödstopp så vi och resten av stockholm som stod i rulltrappan fick oss ett träningspass när vi gick uppför.

fyverkerierna var väl trevliga, men mest skrämmande. fan folk blir galna, kastar smällare och grejer vart som helst. efter rörde vi oss till tåget, jakan nästa. vi drog till en clubb där, det var en nice clubb faktiskt, men stannade verkligen inte länge eftersom att amanda ville röra sig vidare. så jag sa hejdå till de andra och åkte med amanda till rådhuset för att träffa några. där vart jag inte sittandes länge, åkte istället och mötte mary och natta i centralen.

vi åkte till ***** på fest(?).. mer säger jag inte, tänker inte dela med mig av vilka vi var med i början av det nya året... shame on us.. kom hem vid halv 7 imorse, låg och tittade på barnprogram ett tag men minns att jag sa högt att det var för avanserat för mig?? deckade skönt och vaknade nu. bra start på det nya året, seeghet!

aja HAPPY NEW 2009.....

Kommentarer
Postat av: anki

men har sett de mesta filmerna, jag gillar såna filmer, typ a walk to remember o notebook.. o sen typ gillar jag step up filmerna, ngt i den stilen. o nu har jag ingen aning om vad jag ska se, när man har sett alla de filmerna ^^ o twilight, har du sett den? :D riktigt bra!

2009-01-01 @ 17:50:32
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0