fredag den 16e

"praktikanten, praktikanten,praaktikanten".. vad mer kan man säga? haha.. under mina dagar här på fritidsgården har jag hunnit med att slänga ut två killar, hunnit börja tjafsa med dom samt att bli vän med den ena av dom igen. varit nära på att slänga ut ytterligare två killar. spännande, spännande. i like the action here.. och personalen är ju underbar, mina gamla fritidsledare också.

"det är i motvind och inte i medvind som en drake föds"
- älskar det citatet, tänkte bara dela med mig lite.

ikväll blir det utgång. selua, min kära vän fyller 19 idag fast hon ska inte med ut haha vi ska fira henne nästa helg. ska röra mig hemåt nu efter en skön och fartfylld men ändå lugn vecka. peace out och en trevlig helg till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0