i have no idea

ååhh jag orkar inte ha sånt här förstört dygn, varför ska jag vara vaken så sent och sova så länge va Varför??? måste upp kl 9 både på lördag och söndag för att jobba hela dagen men hur kommer jag lyckas då? kommer inte ens hinna gå och lägga mig och jag hatar att vara trött på jobbet för tiden går så seeeeeeeeegt då.. shit vilka problem man kan ha här i sverige vaaa ska va glad att jag ens har ett jobb

madagaskar förresten var riktigt skön hahhaha va vi skrattade, vi var som små barn, fnittrade och hade oss. haaaaahahh rooligaste scenen i filmen var dom där flodhästarna hahah shiiit, den här låten också när han går upp ur vattnet, så våran humor!!




måste ta och lugna ner mig lite, gör mig själv bara piggare och piggare så njut med mig till den här låten med ännu en Marley, my sweet Stephen. den här låten ger mig rysningar, i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0