i have nothing to say

kom hem från jobbet för en liten stund sen. det var jätte lugnt idag så vi hann bli klara med aaaaaaaallt kvart över 6 typ, så jag fick gå efter en halvtimme! (slutar egentligen 8) så det var jätte skönt och jag får ändå betalt för tiden jag var på väg hem hoho.

och jag kommer aldrig gå ut igen!! shit vad kallt det är!!! eller jo.. det kommer jag men jag kan ju tala om att nu ska jag städa och möblera om mitt rum så jag kan bo in mig här ordentligt nu när det är så kallt och jag kommer endast gå ut då jag ska jobba eller ska till skolan! eller i nödfall.. som jag anser är viktigt.. haha. på onsdag blir det KRYYSSNING!!! så de e nice. och då kommer jag gå ut.... aja, till nu, kvällen kommer va chill, mamma åkte idag till hennes bästa väns landställe så jag ska bara njuta av att vara ensam. fast bror är hemma..

igår gick jag till hägges ändå för min kära vän jasmine åkte tillbaka till göteborg idag så var tvungen att spendera igår med henne på hennes sista kväll i stockholm. for now dvs.

och nu till en av de bästa låtarna genom tiderna, White lion - When the children cry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0