lördag damdam tata

sitter hos natta och har precis sett två filmer, med också mary och mathilda som jag inte träffats sen i somras, så roligt att träffa henne igen! gårdagen var fartfylld och så jävla rolig, mest lyckade kvällen på länge, bortsett från att jag blev av med min plånbok med mitt nyköpta sl+ kort, bankomatkort, leg, sjukhuskort, yes the whole motherfucking shit med andra ord. typiskt mig eller vad?

var på city krogen igår till en början med amanda, nikki, cassie, filip sen kom även två till polare till cassie så rörde vi oss till dem bow där vi festade natten lång.

måste bara skriva också att igår på praktiken kom polisen förbi för dom är vänner tydligen till de som jobbar där. och en av ungarna som var där då frågade polisen:
"om man mördar någon får man oftast livstid i fängelse.. men när det är krig, då får man döda hur många som helst utan att få något straff. varför?"
så jävla smart fråga!! och polisen hade Självklart inget bra svar på den frågan. helt rätt tänkt av grabben!

aja ska återgå till tv tittandet med mina muppar, have a nice evening folks!

Kommentarer
Postat av: ems

helt typiskt dig faktiskt HAHAHA, blir INTE förvånad över de där me busskort osv.



Barn är smartare än man tror =)

2009-01-18 @ 00:01:47
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0