my meditation

började städa vid halv 9, har städat klart mitt rum nu för ungefär 30-40 minuter sen. helt gaaaalet vad jag har fixat här, möblerat om så det är jätte myysigt, sorterat, slängt massa skit, torkade väggarna faktiskt haha, dammsugit OCH sopat, skurat samt bytt sängkläder. och vädrat i den här iskalla kylan, gjorde korsdrag i lägenheten. frös som fan men nu är det lätt värt det, its so freeesh!!

kimberly kom vid halv 10 och hjälpte mig med städningen. kan dock erkänna att vi tog en paus för att se lite på björn gustavsson moahh.. aja nu ska jag göra te och sätta mig under fläkten (vägrar gå ut i detta väder) för en cigg sedan sätta på nån rulle och bara myysa i mitt fräääscha rum!! sen sova för att orka jobba imorn..

solong suckers =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0