no name on this shit

shit vad antalet besökare sjunker när man inte skriver ngt. jag har mina läsare faktiskt, helt otroligt. kommer börja tjäna storkovan här alltså hahahah... neej då..

sitter i skolan nu igen efter 3 veckors ledighet. har spanska lektion och ska skriva ner massa grejer på datorn. har druckit för mkt kaffe idag och fått koffeintablett av dajje så min hjärna är som att jag sovit hela livet. helgen var nice, fredagen bestod endast av arbete sen på lördan blev det utgång. vi var på nivå sen skulle lampe och jag möta de andra och dra vidare men lampe mådde inte så bra efter allt hon druckit så hon spydde i princip bara blod..? så jag pratade med en sjukvårdare i telefon och allt löste sig för detta var inget allvarlig, så jag tog med henne hem till mig och så fick hon gå och sova. dagen efter bar det iväg till jobbet igen, sen hem och tittade på A lot like love som gick på 4an, och deckade skönt efter den.

idag har jag första lektionen i psykologi och jag hoppas att den här kursen kommer att leva upp till mina förväntningar. sen ikväll ska jag basta med natta och imorgon blir det praktik 6 veckor fram, förutom på måndagarna då vi kommer ha spanska och psykologi i skolan.

aja nu ska jag återgå till det jag egentligen är här för att göra, ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0