Unconditional love

vaknade idag igen vid halv 5 någon gång, stressade upp till mormor för vi skulle äta middag där. "flydde" efter maten, åkte till kista och köpte lite kläder och sitter nu här hemma igen. måste försöka sova inatt eftersom jag jobbar imorn, eller så satsar jag på att inte sova alls i natt och gå och lägga mig tidigt imorgon istället, vill få tillbaka den normala dygnsrytmen. har inte sett dagsljus på 2 veckor så min hjärna har ställt in sig på mörker så jag blir aldrig trött och det är jätte jobbigt!

det är inga bra filmer på tv ikväll tyvärr, och har redan sett alla som vi har här hemma. det är ju iofs fredag idag men orkar inte gå ut plus att det är för kallt haha gud vilket dilemma vad ska jag ta mig till. det här är min personliga klagar-blogg som dock är offentlig men mamma orkar inte höra på mitt gnäll längre så nu får ni läsa det istället hah!



och så blev jag genast på bättre humör <3

Kommentarer
Postat av: SandraLi

God fortsättning:-)

2009 blir ditt år, det vet jag:-)

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2009-01-02 @ 21:11:53
URL: http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0