you really are my ecstasy

aah en hård dag på jobbet. nää.. men somnade inatt vid 1, vaknade sen vid 5 tiden och var jätte pigg.. fick ligga och pressa mig till sömns så somnade om igen vid 7-8 och fick sova till 9. så nu är jag jätte trött men får inte somna med tanke på att jag ska jobba igen imorn 11-20.. jag är nu ett steg närmre att ha en "normal" dygnsrytm, mission will soon be completed!

kvällen kommer inte ha några tokiga bravader, tänker vara hemma utan att gå utanför dörren på heeela dagen och kvällen och natten, det är så kallt ute så man fryser till is efter 1 sekund.. ååhhh jag vill sova nuuuuu men måste vänta uschiamej så jobbigt.




wahahah

fan.. tänkte länka så att folket kunde rösta på Looptroop på grammisgalan men såg precis att de redan är ute ur leken.. damn it =(

Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

HAHAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖÖRRRR HAHAHAHAHAHAHA!!!



orka sno någons byxor HAHAHAHAHAHA

2009-01-04 @ 02:06:44
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0