24 dagar kvar till uppsala reggae festival

hemma från jobbet för ungefär en timme sen, tror jag håller på att bli sjuk också för har ont i halsen och grovt ont i huvudet. känns inte helt okej då jag verkligen behöver jobba, har så sjukt mkt att betala. - hyra, mat, pengar till URF, alanya i september. waahh hoppas jag inte blir sjuk!

sitter och skriver på msn med alicia och claudio, som jag lärde känna på urf, och vi har värsta planerna till det här årets. vi är 9 pers hittils som är med på att lägga pengar på partytält och vi ska lägga upp en feet camping med namn camp väsby-sollentuna-södertälje-alby-bredäng, haha vi kör stockholm runt här! alicia har fixat tunga högtalare och har även planerat att vi ska köpa tårta från willys där i uppsala för att fira alicia som fyller år 4 dagar efter festivalen haha kommer bli GRYYMT!!

- såå, om ni mot all förmodan skulle få det tråkigt på campingområdet, leta efter ett stort gäng med glatt folk som spelar hög musik och har massa partytält uppe så bjuder vi på en öl ;) haha VI SES DÄR! :D


foto: http://uppsalareggaefestival.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0