& alla sjunger en sång

ETT STORT GRATTIS TILL MIG PÅ MIN 19ÅRS DAG!! muahaha

om sisådär 2 timmar kommer mormor mamma och mina bröder hit på tårta och kaffe, och kära ni: det är jag som har bakat tårtan! hur den än smakar är jag stolt. ett stort steg, min första tårta! med jordgubbar.. muuumms

imorgon blir det utgång med mina älsklingar, nivå först där jag kommer bli bjuden på shotar HAHA sen dem bow. får se hur jag kommer må på lördag men man får faktiskt fucka ur en gång om året.

har storstädat i hela lägenheten så nu chillar jag gött här med min musik och längtar tills om 6 dagar = yppsaaala!! jag och mary jane har nu förbokat biljetter till campingen så nemas problemas det där med campingbytet, vår plats är spikad! resten av folket håller vi tummarna för. peace out och sjung en sång för mig

Kommentarer
Postat av: Hannes

sv: haha, försöka vara som amir? jag är gay och jag bloggar? Förstår förövrigt inte likheterna du syftar på.

2009-07-30 @ 15:11:01
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

wish I could be there :(:(:(:(:(:(...

om jag lyckas rymma ut så smsar jag, puss!!!

2009-07-31 @ 11:52:43
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0